Genel

2012 Bütünleme Soruları & Kılavuzlar (Online )

Cevaplar alt kısımda toplu olarak verilmiştir.

1.SINIF

1.Sınıf _ Cumartesi Oturumu

  • Türkiye’nin Siyasal Gelişmesi
  • Psikolojiye Giriş
  • Sosyal Politika
  • Temel Bilgi Teknolojileri 1

**
1.Sınıf _ Pazar Oturumu

  • İktisada Giriş
  • Sosyolojiye Giriş
  • Sosyolojide Araştırma Yöntem ve Teknikleri

**
2.Sınıf
2.Sınıf _ Cumartesi Oturumu

  • Sosyal Psikoloji I
  • Antropoloji
  • Toplumsal Değişme Kuramları
  • Klasik Sosyoloji Tarihi

**
2.Sınıf _ Pazar Oturumu

  • Felsefe
  • İstatistik
  • Siyaset Bilimi
  • Aitt I

**

3.Sınıf
3.Sınıf _ Cumartesi Oturumu

  • Aile Sosyoloji
  • Çağdaş Sosyoloji Kuramları
  • Kültür Sosyolojisi

**
3.Sınıf _ Pazar Oturumu

  • Ekonomi Sosyolojisi
  • Yeni Toplumsal Hareketler
  • Toplumsal Cinsiyet Sosyolojisi
  • İngilizce I
  • Fransızca I
  • Almanca I

**
Cevap Anahtarları :
Bu resimdeki ders kodlarını cevap anahtarı dosyasından bularak sonuçlara ulaşacağız..

2012 Güz Bütünleme Cevap Anahtarı

**

KILAVUZLAR:

2012 – 2013 Öğretim Yılı

Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri Dönemlik – Kredili Sistem 2012-2013 Öğretim Yılı İnternet Başvuru ve Kayıt Kılavuzu (Yeni Kayıt)

Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri Dönemlik – Kredili Sistem 2012-2013 Öğretim Yılı Öğrenci Kılavuzu

2011-12 Öğretim Yılı Ders İntibak Listesi

2012-13 Öğretim Yılı Dönemlik-Kredili Uzaktan Eğitim Programları Program Kılavuzu

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Eylül 2012
P S Ç P C C P
« Ağu   Eki »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 2.021 takipçiye katılın

